A305 svojom strukturom, koncepcijom i hromatijom, podržava jednostavan i funkcionalan život. On se deklariše kao scenografija za pokret i druženje, kao scenografija za događaj i prostor za karakter ljudi i ljude sa karakterom. A305 podstiče individualnost, on neguje navike korisnika i dodatno ih amplifikuje dajući im zone, namenjene baš za njih, bez preterane dogme i prevelike pompe oko toga. On slavi umetnost, stvarajući prostor i kadar za svaki postojeći i svaki budući komad umetnosti. U svojoj osnovi ortogonalan, A305 krivi percepciju. Kao i sve sa karakterom, iako blagim, i on ponekad komunicira kroz konflikt, on pažljivo konfrontrira svoju ortogonalnost kosim elementima, usmeravajući pažnju, na jako suptilan način, prema i večito promenjivoj vizuri. On uramljuje prirodu. Tonski blag i ponekad nežan, u drugim segmentima jasan i karakteran, ovaj prostor ne teži tome da dominira svojim postojanjem, on teži tome da korisnicima da poleta, da oni apsolutno vladaju svojim.
Što se tiče materijalizacije, ona se svodi na kombinaciju različitih materijala, što veštačkih, što prirodnih i njihovu komunikaciju, kroz neizbežnu konfrontaciju jednih sa drugima. Dominantna kompozicija dnevne sobe, izrađena od furniranog MDF-a, svoj postament pronalazi u pažljivo obrađenom postamentu od prirodnog mermera, sa suptilnom i finom žilom / Pietra Gray. Od istog mermera su i police, koje svoje mesto nalaze direktno utisnute između vertikala izrađenih od furniranog MDF-a. Veza između dva materijala – furnira i mermera je formirana kroz brušeni aluminijum u mesing tonu.
Direktan antipod dominantnoj kompoziciji dnevne zone je kuhinjski blok, neutralnog belog tona. Radna ploča i deo kuhinjskog pulta su obloženi granitnom keramikom, u tonu sličnom tonu mermera koji je korišćen u dnevnoj zoni. Ponovo, kao vezni element između dve zone i dva tipa elemenata se javlja brušeni aluminijum u mesing tonu. Kroz kuhinjski element, provlače se detalji tamnog, parsol stakla, u suptilnim alu ramovima, koji razbijaju velike monolitne površine beline i na suptilan način definišu zone kuhinje. Na taj način, stvara se suptilna veza između dve zone, sa istim akcentima, a jasno artikulisanom prostornom dominantom.
U jasnoj podeli koju stvaraju elementi dnevne zone i kuhinje, smanjio se manevarski prostor za elemente i dešavanja iz drugog plana, nisu mogli biti više ni neutralni, a opet, ni preterano akcentovani. Rešenje je pronađeno u tome da se predmetni elementi posmatraju kao zid, iako to nisu.
Plakar ulazne zone ima frontove izrađene od MDF-a, na koje je nanošena zidna tehnika, a sve je suptilno oivičeno mesinganim lajsnicama, a dodatno akcentovano ručkama od mesinga izrađenim po meri. Predmetni „zid“ u okviru sebe sadrži i ogledalo, pre nego što postane novo mesto dešavanja – radni sto / mesto za gramofon i vinile. Iako nismo sigurni da li će ovaj prostor ikada biti korišćen kao radni sto, svakako smo sigurni da njegova pozicija kao mesta za gramofon i police prepune sjajnih vinila, donosi posebnu radost. Nama je svakako donela.
Sam element, kombinuje svetle tonove furniranog MDF-a i tamne i teške obrise čelika / bravarije. Ujedno, radni sto je jedini element u stanu koji ima svoj dodatni plafon, te je, nalik nekom klubu, posebno naglašen – kada se ne koristi, on je samo drugi plan, nešto što postoji i nije opterećujuće.
U momentima kada se koristi, on formira scenografiju za događaj i vrlo intuitivno stavlja u fokus korisnika i sam događaj, bacajući senku na sve ostale elemente. U svim ostalim prostorima, isti postulati su korišćeni, što se samih materijala tiče. To su svetli furnirani MDF, farbani MDF-ovi i pojedini unikatni komadi, koji svojim postojanjem u prostoru doprinose ambijentu, dok su uporedo akcentovani svim modernim i svedenim formama.
Sami tonovi i valeri se razlikuju, spram korisnika prostora, ali princip ostaje isti – kombinacija materijala, tonova, tekstura i taktilnost, a sve sa ciljem stvaranja ambijenta koji odgovara korisniku u momentu njegovog nastanka.